piątek, 3 sierpnia 2012

Kropka tv.

Cześć :)
Na wstępie chciałam was przeprosić za to , że przez ostatnie dni nic nie dodałam :(
W niedziele pojawi się post z pakowaniem ponieważ jade na kolonie do Darłówka.
Dzisiaj też chciałabym się z wami podzielić trochę dziwnymi wiadomościami jakie przeczytałam w gazecie kropka .
Nigdy nie kupywałam tej gazety ale dziś kupiła ją moja mama przeglądając ją natrafiłam na :
Np na to , że Edyta Góniak ma 39 lat a na drugiej stronie pisze że ma 41 lat ...
Długo by opowiadać o ich profesjonalności w wydawaniu tej gazety ..
Ale jeżeli chodzi o coś co mnie zadziwiło dosyć mocno to to że Lady gaga ma 39 lat ? ! to prawda ? ...
Ja słyszałam że ejst po 20 ale dobra ...
I coś co jest śmieszne i nie wiem czy prawdziwe to to że ... Lady gaga buduje KOŚCIÓŁ na krecie .
Dobraa ... tak czy inaczej nie polecam wam tej gazety którą sprzedają w Biedronce : )
Z mojej strony to wszystko więc następny wpis pojawi się w niedziele : )
Potem to już trochę poczekacie bo wyjeżdżam na kolonie na 2 tygodnie .
Po koloniach będzie dużo outfitów i ogólnie .
Mam nadzieje że wpis wam się spodobał chodź był troszeczkę haotyczny to chciałam tak o dowas napisać chodź kilka słów : )
Jeżeli chcecie się zemną skontaktować lub coś to piszcie na lovelike@op.p
+ Mam też takie pytanie czy na blogu można zamieszczać komenatrze ?
wiem głupie pytanie ... ale chodzi mi o moją strone ' mój blog' ?
Proszę napiszcie mi na mój @ .
Byłabym bardzo wdzięczna .
Pozdrawiam M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz