piątek, 28 września 2012

Friday Baby ; D

No Hej:) Dzisiejszy dzień był całkiem ok. Byłam w szkole dostałam 4 z niemieckiego. Więc fajnie fajnie^^ Na wf ćwiczyły tylko 2 osoby dlatego też dołąćzyli do nas chłopcy i musiałyśmy z nimi grać w zbijaka ;/ nie lubie tego.. no ale graliśmy taką miękką piłką więć spoko:) Po szkole poszłam do domu zjadłam obiad i poszłam do babci . ponieważ ona ma dzisiaj urodziny i zaprosiła swoje koleżanki i wgl i było ich spooro. No to poszłam z mamą jej troche pomudz w myciu naczyń , szykowaniu wszystkiego i wgl; p Więć dzień spędziłam całkiem dobrze. Niedawno wróciłam i jestem troche zmęczona zaraz ide się myć i chyba się położe. W niedziele ide do babci na urodziny z rodziną i będzie też jakaś tam rodzina ale nie wiem kto dokładnie. Jakieś zdjęcia powinny się pojawić dlatego też albo w niedziele albo w poniedziałek coś dodam:) Napewno bd outffit z niedzieli ;p Wiem ostatnio było mało outffitów a mój blog właśnie miał być strikte modowy ale no mam nadzieje że taki wam się tez podoba ; p No to ja ide ;*

14 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie --> natkaa9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcie jest świetne!
    złóż swojej babci życzenia ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia :d

    zaobserwujesz ?

    berrydream17.blogspot.com

    komentarz u mnie automatycznie u cb. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeej, piątek ♥ ja wczoraj dostałam 5 z niemieckiego :3

    olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niemiecki - znienawidzony przedmiot przeze mnie ;d
    Da sie przeżyć :)
    +obserwuję
    http://lusia296.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę Niemca - gratuluje oceny ! Piękne fotki to ty jesteś na tych zdjęciach ?
    Obserwujemy ?
    Pozdrawiam Zakręcona :)
    Zapraszam : http://zakrecona-gaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie lubię niemieckiego :( Ciekawy blog i świetne zdjęcia.
    Podoba mi się Twój styl :P
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://liverapidly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że nie tylko u mnie na wf gramy w zbijaka.. eh. / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń