niedziela, 5 sierpnia 2012

see you : )

Dzień Dobry .
Chciłam poinformowac że przez najbliższe 2 tygodnie nie będzie postów .
Ponieważ wyjeżdżam .
Być może zdaży się takie coś że tam gdzie jade będę miała dostęp do internetu ; )
To się jeszcze zobaczy ; D
Miałam dodać posta z pakowaniem ale... mój aparat odmawia mi współpracy...
Dlaego bardzo przepraszam .
Ale moje pakowanie to nic szczególnego nie jestem mistrzem pakowania ( jak mój tata xd)
Nie umiem kompletnie tego robić , owszem nabrać ubrań tyle... a potem spakować to jest w tym problem ..
Okej więć to taka mała informacja : )
Do zobaczenia za 2 tygodnie lub wcześniej : )
+ Jeżeli chcecie się zemną skontaktować to prosze pisać na lovelike@op.pl
Mam nadzieje że podoba wam się mój blog zapraszam do częstszego odwiedzania go.
Pozdrawiam M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz