czwartek, 30 sierpnia 2012

Inspiracje.

Dzień Dobry ; p
Z racji tego że wakacje prawie się kończą : (
lato w sumie też ... zaniedługo będzie jesień ..
To ja dziś przechodze do was z inspiracjami letnimi .
Tak wiem pytania dlaczego teraz ?
Szczerze wam powiem że dziś zebrałam wszystkie letnie inspiracje ; d
Wiem to troche dziwne no ale lepiej puźno niż wcale .:)
Lato jeszcze przez jakiś czas może nam pobędzie ;p
Dlatego też wziełam moje prawie wszystkie inspiracje i skleiłam w 2 zdjęcia : P
I jak ? podoba się ?
Jeżeli chcecie w jakikolwiek sposón się zemną skontaktować piszcie na lovelike@op.pl
Jeżeli macie jakieś pytania to zadawajcie ( jeżeli zbierze się ich dużo zrobie posta z odpowiedziami na pytania ) .
I jeżeli macie jakieś pomysły na posty to również piszcie na maila ; p
Zawsze odpisze ; D
Życze miłej końcówki wakacji .
Pozdrawiam M.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz