wtorek, 23 października 2012

Happiness or Sadness ?

Dzień Dobry kochani . Mój dzień dzisiaj jest taki mieszany... z jednej strony bardzo pozytywny a z drugiej troche cche się płakać . Może zaczne od Pozytywów więc tak wczoraj dowiedzieliśmy się że mamy do wyboru z okazji halloween noc filmową lub dyskoteke . Reakcja prawie całej klasy była taka NOC Filmowa! W 1 kalsie nie mieliśmy wgl nocy filmowej : ( No a tą ma cała zkoła<3 I dziś dowiedzieliśmy się że jest z piątku na sobote w tym tygodniu:) od 20 :00 - 08:00 12 godzin<3 No i wiecie bądź nie takie rzeczy z moją klasą to coś bardzo pozytywnego ; ) Bo mimo wszystko moja klasa jest bardzo fajna , zabawna i pełna takich różnych pomysłów. Też może dlatego , że w kalsie mam moją najlepszą przyjaciółkę oliwie , którą znam już ok.10 lat ; D. I na tej nocy filmowej będziemy oglądać horrory Ale teraz może przejdziemy do tych rzeczy złych :( Więc przyszłam dziś do domu i mama mówi ' Monika mam dla ciebie niespodziankę ' ja taka happy co to co to . A ona że jade do szpitala ... nie wspominałam nigdy o tym tutaj ale mam skolioze i mam skierowanie do szpitala rehabilitacyjnego w Jastrzębiu i będę tam przynajmniej 3 tygodnie : ( Tylko na weekendy bd wychodzić . Więc wtedy będą się tylko pojawać posty . Pewnie będzie dużo zdjęć typu jakieś tam z telefonu ( chodź większość zdjęć robie właśnie moim kochanym telefonem.. ) No ale w szkole tylko zaległości , nie będę widzieć długo mojej zacnej klasy : ( Smutno mi troche i jak mama mi to powiedziała to aż nie umiałam zjeść obiadu tak było mi smutno... . A potem jeszcze poszłam do dentysty ! Matko ta pani mnie chyba nie lubi .. ale serio boje się panicznie dentystów a u tej dentystki strasznie boli xd No ale trudno krzyczałam ( wiem że nie powinnam jestem już w takim wieku że nie powinnam ale nie mogłam xd ). Wgl na jutro tyle mam zadane matko ! zrobiłam sobie przerwe w nauce bo już nie moge i pisze do was ; p A teraz to co miałam napisać w tm poście . A mianowicie to , iż moja kochana Babcia dała mi swój szalik który mi się spodobał ma bardzo ładny kolor . Był to taki zwkły szalik nie wiem nawet skąd moja babcia go miała ale mniejsza pewnie jakiś vintage.
( Przepraszam za jakośc ale sztuczne światło ) no i tak wyglądał na początku . A tak jak go przerobiłam .
Poprostu obciełam te frendzelki i zaszyłam:) A efekt może być :) Bardzo lubie takie rzeczy przerabiać . No to chyba na tyle . I jeżeli ktoś chce zrobić mi nagłówek to byłabym bardzo wdzięczna i prosze pisać na lovelike@op.pl Pozdrawiam M.

17 komentarzy:

  1. Ojejuu, życzę Ci, aby ten czas w szpitalu szybko, szybko zleciał!
    Szalik super :D
    Fajnie, że w waszej szkole zrobili noc filmową, coś ciekawego :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że u mnie nie będzie nocy filmowej ( a może ?);D
    Życzę żebyś szybko wróciła do domu i dodawała dalej takie ciekawe posty ;D
    Świetny szalik ;D
    zapraszam http://ailatan99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuję :* bardzo miło usłyszeć takie rzeczy:)

      Usuń
  3. Przykro mi z powodu tego szpitala ... Ale może szybciej cię wypuszczą :) A ta noc filmowa to super pomysł , może też coś takiego zorganizujemy z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. współczuję Ci z powodu choroby i szpitala,sama doświadczyłam się na własnej skórze ,bo od 5 lat mam cukrzycę,więc wiem co to znaczy posiedzieć sobie w szpitalu

    ziomula.blogspot.com
    PS wyłącz weryfikacje obrazkową ,to bardzo utrudnia życie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jezuu -,- jaaki świetny blog ; >> pierwszy raz odwiedzam i nie żałuje ; >> obserwuje i licze na to samo ; **

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny blog..
    dominisiaa-poleca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komin *.* Masz bardzo fajny i ciekawy blog. Od dawna cię obserwuję i liczę na to samo ^^ Zapraszam do komentowania, czytania i wpadania od czasu do czasu ♥ http://patifashion-shoppingworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog!

    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje i licze na rewanz http://werka-werciuuus.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny ten komin. ;33
    http://meegii-meg.blogspot.com/
    obserwuję. ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog !. Obserwuję i proszę o rewanż ! Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny blog i zdjęcia! Zaobserwowalam i na pewno będę wpadać częściej, powodzenia w dalszym blogowaniu! :):*

    alonemissy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie , podoba mi się :)
    http://pozytywniejebniete69.blogspot.com/ :)
    Gdybyś mogła nas polecić u siebie jezeli tylko Ci się podoba to bylo by nam miło! :)

    Pozdrawiamy <33

    OdpowiedzUsuń