niedziela, 2 września 2012

Outfit Jack Daniel's

Hej;*
I jak podobha wam się nagłówek ?
Mi się podoba bardzo <3 Robiła go moja przyjaciółka Oliwia której dziękuję bardzo:* Dzisiaj ostatni dzień wakacji ... no niestety .. Ja jutro mam rozpoczęcie na 10 więc spoko ale na 8 jeszcze ide do kościoła. Dzisiejszy dzień spędziłam z rodzicami u cioci w Bytomiu : ) Dlatego też przechodze do was z outfitem jutro postaram też się jakiś dodać : ) A oto outfit :

Na tym zdjęciu wyszłam na strasznie małą xd i tak jakoś dziwnie xd
A więc głównym elementem stroju jest koszulka ^^
Którą przerobiłam ; p
Była to zwykła męska koszulką której obciełam rękawy , zmieniłam dekolt i zrobiłam wiązanie u dołu .
Bluzka - Stragany w Darłówku - D.I.Y
Spodenki - D.I.Y
Zakolanówki - orsay
Buty -No Name
Kurtka-No Name.
I jak wam się podoba całość? i moje przerobienie koszulki?
Jeżeli macie jakieś pytania lub poprostu chcecie się zemną skontaktować piszcie na lovelike@op.pl
Pozdrawiam M.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz