wtorek, 31 lipca 2012

Collage on the wall behind the desk

Cześć ;) Dziś postanowiłam dodac nieco inny post , ponieważ moje posty głównie są skupione na outfitach ale nie ten ; d Chciałam wam pokazać a może i was zainspirować moją 'ścianą ' za biurkiem . Raz na jakiś czas zmieniam wygląd mojej ściany za biurkiem , ponieważ nudzi mi się jej wygląd dlatego lubie ją zmieniać :) Dziś właśnie ją zmieniłam , ponieważ ostatnio była zmieniana w lutym-marcu gdzieś tak xd Tymrazem postanowiłam na coś nieco żywszego kolorowszego . Niestety nie mam zdjęcia poprzedniej ściany tego ' kolażu ' na niej : d Dla mnie taka ściana jest bardzo inspirująca często gdy się ucze ( okres szkolny) spoglądam na tą ściane i mam nową motywacje do nauki xd wiem to dziwne .
Kolorowe lampki które możecie zauważyć na zdjęciach wiszą tutaj od świąt ponieważ mój tata mi je tutaj przyczepił z myślą żebym sobie mogła je włączyć siedząc wieczorem przy komputerze . No niestety ale nie korzystam z tej alternatywy wolę siedzieć pociemku ewentualnie przy lampce :)
Nie wspominałam o tym ale pewnie większość się domyśliła , że ten 'kolaż ' jest stworzony z wycinek z gazet modowych : ) te akurat są wycięte z gazety joy którą dosyć lubiue ^^. Ale również nie mogło by zabraknąć moich zdjęć z dzieciństwa ... xd Których nie powinnam tutaj dodawać , ponieważ nie są jakieś specjalnie ładne . Robione 2,3,4 lata temu.
Mam nadzieje że ten wpis wam się spodobał . Jeżeli macie jakieś sugestje , komenatrze lub poprostu chcecie się ze mną skontaktować piszcie na lovelike@op.pl Pozdrawiam M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz