piątek, 24 sierpnia 2012

memories...

Hejka ^^
Dzisiejszy dzień minął dosyć dobrze .
U mnie w mieśćie był koncert był min Metrowy .
Było dosyć fajnie , ale nie tak fajnie jak na koncercie RagaFaya w Darłówku.
Jeżeli ktoś był na tym ' reage festiwalu ' w darłówku ostatnio to pozdrawiam : )
Było naprawde fajnie ^^ ogólnie może dlatego że byłam z fajmymi a nawet bardzo fajnymi ludźmi: )
Ale przechodząc do tematu chciałabym wam pokazać jeden outfit z koloni ; p
Nie robiłam dużo zdjęć moim stroją dnia ale tu macie jedno .
Może dużo na nim nie widać ale no coś jest : )
Torebka -D.I.Y . Szorty -D.I.Y .Bluzka - nie wiem czy widać dokładnie ją ale jest z h&m .
Teraz podziele się z wami paroma zdjęciami z koloni które były naprawde wspaniałe:)
Chyba najlepsze na jakich byłam a byłam już na 3 ; )
Ja osobiśćie bardzo lubie jeździć na kolonie a wy?
(Zdjęcie z chrztów kolonijnych ja z przyjaciółkami byłyśmy diabełkami ; p)
I ten piękny zachód słońca <3 W ten dzień było pięknie <3 Piękny zachód , długi wieczorno-nocny spacer po mieście , koncert . W ten dzień wychowawcy dali nam troche czasu wolnego bo aż do 23 xd


Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział byłam w darłówku : )
Serdecznie polecam te miasto . Jest śliczne i bardzo wakacyjne .



Jeżeli chcecie się zemną skontaktować piszcie na lovelike@op.pl
Zapraszam do częstszego czytania mojego bloga.
Mam nadzieje że moje posty wam się podobają .
Pozdawiam M.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz