piątek, 5 października 2012

outfit autumn.

No cześć :) Czasami mam tak że sztrasznie chce coś dodać na bloga ale nie mam co . Ostatnio tak było. Czasami bardzo chce dodać zdjęcie outfitu ale jakoś nigdy nie jestem specjalnie ubrana. PONIEWAŻ codzienny mój strój do szkoły , na codzień wygląda mianowicie tak żę ubieram jeansy, spodnie lub leginsy bluze i tyle. Tak jest mi najwygodniej i to dlatego często nie ma zdj outfitu. Teraz ogólnie poczułam jesień:) Polubiłam ją , podobają mi się najnowsze trendy ( jutro jade na mini zakupy ale nie dodam pewnie zdjęć bo nie lubie takich postów robić) te wszystkie liście , wieczorne spacery z ciemności z przyjaciółmi ohh. Dzisiejszy dzień był poztywny w szkole ok dostałam 5 z religii i 4,5 i 6 z wf. Mieliśmy bieganie , granie w kosza i tor przeszkód było dosyć śmiesznie nikt nie wiedziła czy zmieści się pod ławką ( no ja jakoś się zmieśćiłam ) i cały dor w wielkości sali gimnastycznej zajeło mi to 43 sekundy i ileś tam setnych . Potem byłam na spowiedzi ( bo spowidź szkolna) potem u przyajciółki śpiewałyśmy 'plastikowa biedronko ' , i takie różne disco polo . Justina Biebera , Adele i Nicki Minaj . No a potem na spacerze i u koleżanki i densiłyśmy xd Ogólnie było bardzo miło i poztywnie taki fajny dzień:) A oto macie pare zdęc mojego outfitu takiego co ubieram nacodzień( oczywiście codziennie inny)
zdjęcia może takie troche dziwne ale ja nie umiem normalnie pozować ;p Bluza - Bersha Leginsy - Chiński lovelike@op.pl Pozdrawiam M.

12 komentarzy:

  1. Twoje włosy ♥

    http://sparkle-of-butterflies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę że bardzo fajnie spędziłaś dzień :) zgadzam się z komentarzem wyżej- masz śliczne włosy!

    olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia ;)
    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia! I wg jesteś śliczna a włosy, ohhh marzenie ;*

    natkaa9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwilebiam takie jesienne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna bluza i lubię kolor niebieski ;)
    Też wypadało by wypaść na jakieś zdjęcia jesienne...
    dziękuję bardzo będę wpadać częściej ;*

    OdpowiedzUsuń