niedziela, 22 lipca 2012

welcome

Cześć : )
Nazywam się Monika mam 14 lat .
Mieszkam w Rybniku .
Interesuje się modą .
Uwielbiam różnego rodzaju dodatki itp.
Chciałabym zacząć prowadzić bloga modowego na którym będzie wiele inspirujących rzeczy więc chciałabym zachęcić do obserwowania mojego bloga ; D.
Osobiście czytam wiele blogów min blogi modowe , blogi z życia codziennego jak np : Lucky , Look book of my life , Ankyls itp.
W przeszłości nagrywałam videoblogi o kosmetykach itp na youtube  mój nick tam to TheSweetMonika może niktórzy mnie z tamtąd kojarzą .
Miałam niecałe 200 widzów ale przestałam nagrywać z wielu przyczyn tak więc teraz tak jak by powracam tyle że na bloga : )
Mam nadzieje że mój blog wam się spodoba i będziecie chętnie go odwiedzać : D



Buziaczki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz