poniedziałek, 23 lipca 2012

holiday Ootd:)

Hej to znowu ja dzisiaj ^^ Nudzi mi się więc postanowiłam dodać zdjęcia paru ootd z mojego wyjazdu w tamtym tygodniu nad morze polskie do ustronia Morskiego. Pierwszy Ootd.
1.Tutaj miałam sukienkę No Name . Kurtkę Z Bazarku . Buty - CCC . Zakolanówki Orsay. Zdjęcie robione na wycieczce w Kołobrzegu koło Latarni Morskiej . Drugi Ootd.
Tutaj miałam Spódniczkę h%m . Kurtkę z bazarku . Bluzkę której nie widać z f&f. Trzeci Ootd.
Bardzo przepraszam za jakość tego zdjęcia ale zdjęcie robiła moja 7 letnia kuzynka.:) Tutaj miałam : Spodnie No Name . Bluzka-Dorothy perkins .  .Sweterek -camaieu .Buty których może nie za dobrze widać są z hausa . Czwarty Ootd.
Tutaj miałam Spodnie D.I.Y . Bluzka Dorothy Perkins . . Kapeusz f&f .Kurtka No Name. No i to na tyle : ) Pogoda nad morzem nie była udana dlatego tak mało Ootd : ( Ciągle padało ... ciuchy się powtarzają ponieważ kilka razy dziennie się przeberałam bo to albo zmokłam i wgl : (. No to chyba na tyle więc zaraszam do czytania mojego bloga i mam nadzieje że blog się podoba jeżeli macie jakieś sugestje dotyczące mojego bloga lub chcecie mnie bardziej poznać to piszcie na monikakita40@wp.pl. To tyle pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz