poniedziałek, 24 września 2012

ordinary day..

Hej,hej :* Przepraszam że nie ma często wpisów : ( naprawde chciałabym to zmienić .. niestety jakoś nie moge. A staram się . Ale przynajmniej raz w tygodniu coś się pojawia i pojawiać będzie ( albo nawet częściej:) Dzisiaj w szkole było ok. No z polskiego nie za fajna ocea... ale z angilskiego dostałam 4 ; ) dziś musze się uczyć 'RedutaOrdona'.. Kurde nie chce ... Ale mam nadzieje że naucze się tego szybko . Troche już umiem ale to niewiele . Wczoraj oglądałam fajny film z Siostrami Olsen ( jakoś ostatnio bardzo je polubiłam ) 'Paszport do PARYŻA' I zaczełam oglądać 'OstatniąPiosenkę ' a dziś mam nadzieje że to skończę.
A tu macie zdjęcia zrobinione dziś na szybko koło Biedronki . Nie ma co ładne tło xd
A tu ta nieszczęsna Reduta... Ohh no cóż 2 klasa gimnazjum jakoś trzeba się zacząć przykładać bo niestety trzeba. No to żegnam was :* +Staram się dodawać często . I dziękuję za 9 czytelników <3 ++Jeżeli chcesz się zemną w jakiej kolwiek sprawie kontaktować pisz na lovelike@op.pl Pozdrawiam M.

4 komentarze:

  1. Ja te lubię siostry Olsen. Pamiętam, że jak byłam młodsza to w telewizji leciał z nimi jakiś serial.


    http://sparkle-of-butterflies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o jesteśmy w tym samym wieku :)

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię siostry Olsen, odkąd byłam mała je lubiałam. A zdjęcie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń