poniedziałek, 3 września 2012

blouse tiger.

Cześć :*
I jak wasz pierwszy dzień w szkole?
Mój no całkiem , całkiem ^^
Wczoraj jak byłam u mojej cioci w Bytomiu dostałam odniej bluzkę .
Moja ciociua była kwiecień-maj w Irlandii i koupiła sobie tam bluzkę z tygrysem .
Moja ciocia kupiła ją tylko tak dla żartów nawet po domu w niej nie chodziła.
Jak ją pokazała troche się ździwiłam dlaczego? no ale dowiedziałam się wczoraj że ona ma 60 lat ! ( moja ciocia)
(Tak dokładniej ciocia mojej mamy no ale też mówie nie nią ciocia)
Szczerze ? nie przypuszczałabym że ma 60 ! dałabym jej spokojnie po 40 !
No ale naszczęście bluzka trafiła do mnie .
Ciocia obcieła metke ale pod spodem pisze tylko:
DeminCo i że rozmiar 44 !
Dobra a oto bluzka :
Prwda że jest urocza ?
Jutro mam zamiar iść w niej do szkoły ; p
A ten motyw na rękawach przypomina mi galaxy
Może na zdjęciach tego zabradzo nie widać ; d
A tył blzuki jest zwykły biały : )
Dziś mam zamiar jechać z przyjaciółką na akupy ( dlaniej) bo ja narazie nie mam nic zaoszzędzone ; )
Potem postaram się doadać zdjęcia dzisiejszego outfitu i jakieś zdjęcie z miasta .
No więc pa ;*


Jeżeli chcesz się zemną skontaktować w jakiejkolwiek spraie piszcie na lovelike@op.pl
Pozdrawiam M.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz