środa, 17 października 2012

Zabiegany tydzień..

Hej hej :) Zazwyczaj nie pisze wam takiego podsumowania dnia czy coś , ale jakoś dziś mi się chce xd No więc tak dzień zwyczajny nic specjalnego. Mam straszny katar ; / wzieło mnie jakieś przeziębienie ... i rano boli mni gardło.. No trudno.. ale nie lubie być chora szczególnie nie lubie mieć kataru! Dziś miałam dużo nauki... ale nie uczyłam się wszystkiego ( łał) no nie chciało mi się. Jutro się doucze w szkole :) Ogólnie ten tydzień jest ciężki .. ale lubie szkołe mimo wszystko xd ( wiem to dziwnie brzmi) xd
A tutaj jeszcze zawieszka (jedna z rzeczy) , które kupiłam sobie wczoraj na warsztatach . Wiem że wisiorek nie pasuje do niej zabardzo ale nie miałam innego.
lovelike@op.pl PozdrawiamM.

7 komentarzy:

  1. Świetna ta zawieszka , naszyjnik pasuje!
    Wygląda jakby było razem kupione ;D
    Uwielbiam tą czekoladeeeee
    obserwuje i zapraszam http://ailatan99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kocham tą czekolade , jedna z moich ulubionych<3
      Dziękuję:*

      Usuń
  2. Wisiorek jest śliczny <3
    Ostatnio krąży jakaś choroba, bo mnie gardło bierze :c
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. wisiorek jak najbardziej pasuje do tej zawieszki! :))
    ja wolę o wiele bardziej czekoladę mleczną, niż z orzechami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki;)
      Ja mam tak , że czasami mam ochote na tą czasami na tamtą :)

      Usuń
  4. Śliczny wisiorek ^-^ mniam czekolada, uwielbiam ją :D
    Zdrowiej! ;*

    OdpowiedzUsuń